Aktuális akciók
Nyári akciókNyári akciók

7 szuper strand a Tisza-tónál

Magyarország második legnagyobb taván páratlan természeti értékek, vízi sport paradicsom és szuper szabadstrandok várnak minket. Csónakázhatunk a madárrezervátumban, jet-skizhetünk a tavon, de nyugodt partszakaszokat is találunk, ha épp arra vágyunk.

Így lehet legbiztonságosabb a napozás

Végre tombol a nyár. Ilyenkor legszívesebben azonnal rohannánk a vízpartra, hogy átadjuk testünket a szikrázó napsütésnek, hogy elnyújtózzunk a parti fövenyen és reggeltől estig élvezzük az éltető sugarakat. Na de tehetjük mindezt büntetlenül? Megfelelő védelemmel és odafigyeléssel igen.

Fürdők a Tisza-tó körül

Nincs annál bosszantóbb, mint amikor a várva nyárt vakációból az eső több napot elrabol. Ilyenkor búslakodhatunk a szállásunkon, olvasgathatunk vagy választhatunk olyan szórakozást, ami rossz időben is kikapcsolódást jelent. Ha a Tisza-tónál nyaral valaki, akkor számtalan lehetőség áll rendelkezésére, hogy csobbanjon, akkor is, ha nincs strandidő, ezekből szedtünk össze egy csokorra valót.

Ezekbe a fürdőkbe ne induljunk el, mert zárva vannak

Egy kánikulai hétvégén hasznos lehet tudni, hogy melyek azok a fürdők, amelyek nincsnek nyitva és 2020 nyarán sajnos több fürdő is zárva maradt. Egy részük a koronavírus járvány miatt nem tudja idén meg- illetve újranyitni a kapuit, de van több olyan is, ahol fejlesztés, felújítás zajlik.

Ezekben a gyógyfürdőkben találjuk a legtöbb gyógymedencét az Alföldön

Olyan alföldi fürdőket vettünk górcső alá, melyek a legtöbb gyógymedencével rendelkeznek a régión belül, emellett gyógyászati szolgáltatások széles palettáját vonultatják fel.

9 hely a Dunántúlon, ahol biztosan kipiheni magát

Az idei nyáron jobbnál-jobb hazai ajánlatok között válogathat, aki úgy dönt, inkább az ország határain belül pihen és nem utazik külföldre. Igyekeztünk úgy összeválogatni a nyugati országrészből az ajánlatokat, hogy minden korosztály, az aktív pihenés és a medence parton ejtőzés hívei is megtalálják a számukra ideális szálláshelyet és csomagot.

A legolcsóbb fedett élményfürdők az Alföldön

2500 forintos belépőért vagy még olcsóbban olyan élményfürdőket találunk az Alföldön, melyek többszintes wellnessrészleggel, kültéri élményelemekkel teli medencékkel, csúszdákkal csábítanak.

Legolcsóbb dunántúli fedett élményfürdők

95 méter hosszú és szivárványszínű csúszdák, vízi attrakciókkal, trópusi szigettel, sodrással teli és hidegbe kiúszós élménymedencék, gyerekszauna, szaunaparkok mind találhatók azokban a dunántúli élményfürdőkben, melyek az olcsóbb kategóriába tartoznak.

A Velencei-tó legjobb strandjai

Az ország harmadik legnagyobb tava mellől 11 szuper strandot ajánlunk. Van közöttük ingyenesen látogatható, termálfürdővel egybekötött, gyorsan és lassan mélyülő parttal rendelkező, ökostrand és kemping is.

10 kelet-magyarországi hely, ahol biztosan kipiheni magát

Pihenni kell, de a koronavírus árnyékában a felelős döntés az, ha idehaza vezetjük le a home office fáradalmait. Hogy segítsünk a választásban, összeszedtünk 10 remek ajánlatot Kelet-Magyarországról és hamarosan jelentkezünk a nyugati országrészből is egy válogatással.

Fürdők a Balaton körül – ezek közül válogassunk hűvösebb, esős időben

A balatoni nyaralás egyik kockázata lehet, hogy ha nincs tökéletes strandidő, ki kell találni, mit csináljunk a strandolás helyett. Olyan fürdőket ajánlunk, ahol hűvös, esős időben is jól érezhetjük magunkat.